år 2010

Då var det sista dagen på 2010. Ett år som har erbjudit väldigt mycket. Jag har lärt känna nya vänner samtidigt som jag har sagt upp kontakten med andra. I somras konfirmerades jag. Öland med min allra finste vän. The voice. Härliga sommarkvällar. Shopping i Berlin. Sommardagar ute på sjön med båten. kallra vintar. fina julkappar och mycket mer. Ja, jag skulle kunna sitta och räkna upp hur mycket som helst. Jag tvekar dock inte alls på att 2011 kommer blir lika bra, om inte ännu bättre! Av 2010 har jag iallafall lärt mig att motgångar gör dig bara starkare. Njut nu av dom sista timmarna som är kvar, så hörs vi nästa år för nu är det dags att fixa till sig rejält! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0