gästbloggare: exklusiva SAJMUN

Tjenispenis! Sajmun in da house!
Nu äre så att jag ska gästblogga här hos little felicity! Nejdå.. skämt åsido! Vi har preics tagit lite bilder. Kulerskulers, jag hjälpte även min kära vän att ladda ner ANV! För er som inte vet vad det är, behöver heller inte veta det.. Nejdå.
Jag tänkte mest konstatera att det är grymt skönt med lov och jag diggar felicias data enormt! Nu äre så att det är jul, och man ska ju vara snäll.. så det är nog dags att vara lite social! God jul på er.. videoblogg kommer senare lovar felicia! Om jag är med eller inte, spelar inte så stor roll med tanke på att det är felicias blogg. tihi.
Nejdå. nu ska vi göra nåt. GG kanske :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0