Hemma igen!

Oj jäklar vad har hänt sedan jag åkte bort? från Ynka 20 läsare, till 42. Men det är bra med tanke på att bloggen bara är cirkus en vecka gammal. Såhär hoppas jag att det fortsätter!

Min magkänsla var rätt, och igår var det min tur att stå som segrare inför släkten i både snöbollskrig och kjälk tävling. Snöbollskriget var väldigt lätt då min kusin gav upp väldigt fort, lite för fort om jag får säga det själv. Sedan sprang han allt vad han hade in och vågade inte komma ut igen. Kjälktävlingen började uselt. jag körde rakt in i en snödriva i första loppet, men sen vände det och jag kom 2:a, 1:a och 1:a. Det känns rätt bra faktiskt!

Nu ska jag proppa in resten av dom 250 tyska meningarna in meine Kopf. För Imorgon är det prov dags.
pusssss

Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt! :) jo då jag har haft en bra helg :D

2010-12-05 @ 18:05:46
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: felicia

hej vill du vinna en fet länk på min blogg? Gå då in och komentera på det inlägget så mycket du bara kan då du har stor chans att vinna!:)

2010-12-05 @ 18:19:05
URL: http://blondiingurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0