Julafton







Godkväll allesammans!
Hoppas ni haft en riktigt härlig julafton. Min började lite dramatiskt då farfar ringde och sa att han inte hade apptit, var yr och inte riktigt kunde se. För ungefär en månad sen fick han en stroke, dock återhämtade han sig väldigt snabbt och fick inga skador. Men nu vågade han inte chansa att åka hem till oss utifall något skulle hända så han bestämmde sig för att stanna i sitt eget hus. Vi andra blev väldigt oroliga, så fixade oss och åkte hem till han och bytte några julklappar innan vi var tvugna att skynda oss hem igen. Nu ringde han nyss och sa att han mådde bättre, vilket känns superskönt!

När vi kom hem kollade vi på kalle, åt all god julmat och sedan öppnade vi julklapparna. Jag blev verkligen supernöjd med allt jag fick. Just nu sitter jag och för över bilder från min gamla data till min nya som jag fick idag och nu har jag kommit till den mappen jag skjutit upp med att flytta över. Ska jag eller ska jag inte? För att kunna gå vidare är det nog bäst att trycka på ta bort, jag vill inte ha något mer med dig att göra. Du brände dina broar och får skylla dig själv. En sann vän var du då inte.

Nu blir det skinkmacka med familjen, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Kia

vem handlar det om? (Vännen)

Tur att din farfar mår bättre nu! haha vad roligt att du och Ida hade gjort samma sak. Hoppas du hade en bra jul Felicia! puss <3

2010-12-24 @ 22:27:17
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0