My day


Denna dag kan bara stavas med ett ord, otrolig! Det bästa av allt är nog att min mössa fanns på SALT, och där var det även julklappspris, så den kostade bara 500! Nöjd eftersom jag sparade in 300 kronor i rabatt. Efter att mössan införskaffades gick vi runt i stan ett tag innan vi svängde in på taco bar och åt. Sedan blev det skridskor, och så mycket som vi skrattade hade jag inte gjort på ett tag. Ett varv inne i gallerian hann vi också med innan vi bestämmde oss för att åka hem. Väl på tåget tvingade Simon mig att skicka några dryga sms till en person, men jag hoppas verkligen att han förstod att vi drev, annars är det väl synd om honom. Nu ska jag försöka installera Itunes på datorn min. Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

skyll på mig du ;) hahahah :D nejdå :) Mössan var iaf jättefin! :)<3

2010-12-29 @ 18:40:22
URL: http://sajmuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0