only as high as i reach can i grow

Då kan jag äntligen pusta ut. Periodens stora utmaning är över. Dom som känner mig bra, vet att jag inte alls tycker om engelska. Sedan vårterminen i åttan har jag fått en spärr som gör mig riktigt osäker när det kommer till det ämnet. Dock gick det väldigt bra idag, då vi hade muntlig redovisning. Jag själv börjar märka att sakta men säkert, försvinner spärren mer och mer. En riktigt härlig känsla om jag får säga sanningen. Jag antar att det inte bara är jag som har ett ämne man är sämre i. Men våga chansa och ta tag i utmaningen och kämpa. Tillslut kommer en vändning och du är på toppen av uppförsbacken. Då kan du kolla ner och se hur hårt du kämpat för att komma dit du är. Och det är den känslan, som är gjord av ren vilja och som är äkta lycka. ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0