ser du stjärnan i det blå? Ja, den lyser för oss två

Här hemma är julstämmningen på hög nivå. Alldeles strax ska jag och mamma ner i källaren och hämta upp julgranspyntet.

Tidigare idag tog jag bussen och mötte upp Ida, vi åt på nancys, träffade Nimo och hjälpte henne att fixa den sista julklappen. Sedan tog vi bussen hem till mig och efter en liten diskussion med busschauffören som handlade om vi hade plingat eller kom vi ut ur bussen mitt i en snöhög och det vara bara att börja gå.

Väl hemma hos mig öppnade vi våra julklappar och komiskt nog hade vi gjort likadana klappar. Ett fotoalbum med personliga texter och minnen i. Några tårar fällde jag allt, så himla fint.

Pulka åkningen hann vi dock inte med, utan den får vi ta någon annan dag!
Men nu måste jag kila ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0