Sommarminnen




















Jag satt och kollade igenom mappen med alla bilder från mitt konfirmationsläger i somras och inser verkligen hur kul vi hade det. Fastän vi gnällde och började få hemlängtan efter någon dag bara. En riktig upplevelse som jag inte ångrar en sekund att jag gjorde. Ni som funderar på att konfimera er, do it! det är såå värt det. Speciellt sommarkonfirmation då man åker iväg på läger i en eller två veckor. Ni kommer ha superkul! Denna sommar var så himla kul. Konfirmation, Berlin med familjen, Öland med bästavän, alla dagar vi åkte ut med båten och slappade, värmen och ledigheten. Men jag tvekar inte alls på att sommaren 2011 kommer bli minst lika bra. Jag säger bara språkresa till Malta i 3 veckor med min allra underbaraste vän♥

Kommentarer
Postat av: Eveliina

jag saknar inte konfirmationen, alltså, jag älskar den veckan vi var på lägret och allt annat. Men jag skulle inte vilja uppleva det igen. Haha, det här låter sjukt, men om du förstår vad jag menar, det som hände där och det sades där får stanna där! Haha<3 Självklart var det roligt!

2010-12-03 @ 14:34:55
URL: http://eveliinass.blogg.se/
Postat av: ida

DET KOMMER BLI SJUKT BÄST

2010-12-04 @ 18:54:01
URL: http://inj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0