♥♥♥♥♥♥♥


Det finns vänner som sviker, som utnyttjar och som bara tar och tar. Det finns även vänner som alltid ställer upp, som lyser starkare än solen och som är sanna. Jag har lyckan att få ha en sådan vän, en sådan som den sist nämnda, den sanna.

Ida, du är beviset på att riktigt underbara människor finns. Du har blivit som en drog för mig, jag klarar inte en dag utan att få prata med dig. Eller jag skulle snarare säga att vår vänskap är drogen och du mitt beroende. nej nej nej, det där lät alldeles för mycket som twilight. En enklare förklaring är att du är den som känner mig bäst. 

Det finns folk som stör sig på oss och folk som blir glada av oss. Folk ser oss som en person, om jag säger att jag ska göra något med någon, då antar dom att det är med dig jag ska göra det. Folk hör när det är dig jag pratar med i telefonen och folk blir inte förvånade längre när jag drar ett dåligt skämt som vi kommit på tillsammans.

Med dig kan jag vara mig själv till 100 procent och med dig mår jag bra. För varje dag som går blir vänskapen mellan oss starkare och starkare. Och jag kan säga att jag känner dig utantill, såsom du gör med mig. Att vi gav varandra likadana julklappar är ett tecken på att vi är lika, samtidigt som vi är väldigt olika. För mig är du bäst Ida, och det vet du. Såsom stjärnorna behöver månen behöver jag dig. Jag älskar dig bästis ♥

Kommentarer
Postat av: ida

<3<3<3

2010-12-27 @ 00:45:56
URL: http://inj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0