You're my bestfriend


God kväll!
just nu sitter jag och pratar med fina Ida. Hon skrev en superfin text för en liten stund sedan på sin blogg om mig. Om ni ändå förstår vilken bra vän hon är. Obeskrivligt bra. 

Imorgon blir det in till stan med henne. Det var egentligen tänkt att vi skulle till skärholmen, men eftersom jag måste till Amoress och kolla om min mössa finns så får det bli stockholm helt enkelt. Lite synd eftersom skärholmens shopping ligger under samma tak vilket betyder att vi inte skulle frysa. Men men sånt är livet. Jag hoppas bara innerligt att min mössa finns. Dom har ju sålt något enormt detta år, så det är ju inte helt säkert att dom finns inne..men hoppas gör jag allt. ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0