Det är en enkel regel och den kommer innifrån. Tro på dig själv, för det är vad det handlar om

Då var jag hemma i mitt rum med matteboken i högst hugg. Ja, imorgon är det nämligen matte prov och jag är inte alls taggad. Klarade c uppgifterna, eller alla förutom en, som jag inte ens orkade göra. Så det känns som att jag kan det där med taluppfattning och kan lämna det ämnet helt enkelt.

Igår efter porsche saken så kom Sebastian och hämtade mig. Vi fixade oss och åt. Sedan åkte vi för att möta upp dom andra 5 killarna och Ida. Vi åkte runt stannade på lite olika ställen och snacka typ. Vid elva kom jag, Ida, koffe och sebastian hem till sebb igen och då spelade vi fifa tills klockan tolv då Ida och Koffe åkte hem.

Idag har vädret varit toppen så jag och Sebb klev upp åt frukost och sen har vi typ varit ute och flängt hela dagen. väldigt mysigt, om jag ska vara helt ärlig. Fast nu när jag är själv igen är solen borta, kanske är det han som är min sol? ja, någon sådant är det säkert. Dock är jag superglad att den riktiga solen äntligen visar sig ofta!! det gillas verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0