Hemma


ja, för ungefär en timme sen kom jag hem efter en händelserik dag. Den startade med att jag vaknade upp brevid Sebastian och sedan fortsatte det med två engelska nationella. jag säger bara, jag hatar engelska. så nu har jag det sagt.

Tillsammans med Annie tjurade vi igenom oss några timmar för att sedan sätta oss på tåget mot vår huvudstad för att se Justin Biebers film. Något förjävla grym var den. och något förväla grym är min Annie, soulmate och busunge.

När vi kom tillbaka till östertälje stod sebastian och hans vänner och väntade med sina moppar. Jag hoppade upp bakom sebatsian och seda bar det hem till mitt hus, där vi va ute en liten stund. Nu ska jag snart sova och ladda upp tills imorgon då det blir porsche och sebastian på kvällen, det kan verkligen inte bli bättre. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0