ingenting varar för alltid

det är väl lika bra att vara ärlig mot er här på bloggen. Från ingenstans imorse fick jag ett sms, och sen dess har jag vart singel. Jag vet ärligt inte om jag ska skratta eller gråta, eftersom jag inte fått en förklaring. Min kropp reagerar iallafall med tårar, medans jag egentligen vill skratta honom rakt upp i ansiktet.  

Det som känns mest jobbigt, är att det va han, igen. Det ska inte vara han som bestämmer det här. det va ju förfan han som va otrogen, det är han som gör fel. Men det är alltid jag som får ta konsekvenserna. Och jag orkar inte med det längre. Jag vet att utan honom klara jag mig så mycket bättre. Det är han som gjort mig ledsen dom senaste veckorna. Det är dags för mig att få tillbaka mitt liv och min glädje. Samtidigt vet jag att det kommer ta lång tid. Men en kille som är otrogen och velar fram och tillbaka, är faktiskt inte värd någon. Förutom tjejerna som han va otrogen med. Nu kan han smsa runt med halva södertälje och få tillbaka sitt dåliga ryckyte. punkt slut. Nu vänder jag blad och siktar framåt. Det här ska bli en bra vår, med personer som bryr sig om mig.


Kommentarer
Postat av: patricia

för ditt eget bästa, släpp taget nu. du förtjänar någon så mycket bättre!!

2011-04-17 @ 19:33:57
URL: http://psmlh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0