Jag är loose in the sky, jag är högt över molnen

visst knyter det till i magen när jag tänker på att han inte längre är min. Visst saknar jag honom, att ha honom här och visst älskar jag honom fortfarande, precis lika mycket som förut. De som säger att dom kommer över sina ex så fort på bara några dagar tror jag inte har älskat dom på riktigt, och samma sak dom som säger att dom aldrig skulle kunna förlåta han/henne för vissa saker dom gjort. Älskar man verkligen någon på riktigt då? om det nu är så lätt att släppa en person som varit en del av ens liv, som har gjort misstag och som helt enkelt är mänsklig. Jag tror inte det, jag kan inte svara för er alla, jag kan bara svara för mig själv. Men min egna åsikt är att det kanske inte varit ett så starkt band då. Rätta mig om jag har fel, för det har vi alla. Det finns ingen som är perfekt, bara vissa som är väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0