Jag kollar upp mot stjärnorna och hoppas du gör samma sak. På någotvis känns det som att jag är närmare dig och att jag kan höra dig säga till mig, jag både saknar och behöver dig.




Då har alla som varit här idag åkt hem och här sitter jag och är helt tom inom mig. Det var någon dag sen jag riktigt kände så. Den känslan bara kom och jag saknar honom mer än något annat. Jag ångrar att jag kastade alla hans saker i ren ilska, för just nu skulle jag göra allt för att få tillbaka dom. Speciellt den där nallen som hamnat i papperskorgen några gånger, som har fått torka mina tårar när han inte varit nära och som jag kramat så hårt för att känna hans närhet när han sovit på andra sidan kanalen. Jag borde inte givit tillbaka hans tjocktröja, den där gråa som jag satte på mig varenda kväll den första veckan vi var tillsammans och sov i, för att ha en bit av honom brevid mig. jag skulle ge hela min värld för att höra hans steg bakom mig, som sedan kommer upp bakom mig, som ger mig en stor kram och bamse puss på munnen och sen förklaring över hur mycket han älskar mig. Om jag hade en enda önskan skulle det vara att få ha honom precis här brevid mig. jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Min lilla solstråle!! :) <3

2011-04-24 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0