kom nyss hem från grillning

Då var jag precis hemkommen från en ganska så helt bra dag. Vid halv två tiden åkte jag och Sebastian och fixade smak till vattenpipan. Sen begav vi oss hem mot Ida där vi mötte upp Ida och Victor. Vi handlade och åkte mot malmsjön där vi även mötte upp Joel. Sedan började grillningen och mys med väldigt mycket skratt! och appropå att jag nämnde att jag va med Sebastian tänkte jag påpeka att vi inte är tillsammans utan bara väldigt bra vänner. Nu slipper ni fundera på det också. Bilder från dagen kommer senare när jag Ida skickat dom till mig. Vi hörs senare ikväll. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Skön dag/kväll :D <3

2011-04-25 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0