On the first page of our story the future seemed so bright. Then this thing turned out so evil, I don't know why I'm still surprised



Du fick mig att göra saker jag hade lovat mig själv att aldrig göra. Jag skulle aldrig förlåta någon som sårat mig så mycket att jag somnat gråtandes till sömns. Men det har jag gjort nu, alldeles för många gånger. Nu har jag också fallit så många gånger på mållinjen att det är nog. Jag har försökt, och givit dig chanser. Tusentals chanser. Men inte ens en enda får jag utav dig. Det är dags nu, att göra något utav situationen. Det är dags att byta riktning utan dig. och det ska jag göra med stolthet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hjärtat!

Jag vet att du kan de ! Du kan ! Och jag kommer finnas där och hjälpa dig precis som många andra kommer! Du behöver inte vara orolig för att inte ha någon vid din sida för det kommer du!

Jag Älskar dig Felicia!

2011-04-18 @ 10:08:14
URL: http://jjuliabradford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0