tråkigt

Steg 1
Namn: Felicia Elander
Födelseplats: Södertälje BB
Bor: Södertälje
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blont
Skostorlek: 38
Civilstatus: Sebastian
Höger eller vänsterhänt: för det mesta höger


STEG 2
Skor som du bar idag: ljusrosa converse
Dina svagheter: svartsjuk
Rädsla: Förlora dom jag gillar mest, mörker och plogbilarna på vintern.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Hur länge kan jag snooza?
När somnar du: några timmar efter att jag egentligen ska sova.


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Pepsi eller nancys cola 
McDonalds eller Frasses: McDonalds
Vans eller Converse: Converse, helt klart!
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton ice tea
Choklad eller vaniljglass: Choklad


STEG 5
Svär du?: Ja
Sjunger du?: Ja, dock inte speciellt bra
Duschar du varje dag? ja
Röker du?: nej
Gillar du skolan?: Verkligen inte, har aldrig vart så skoltröt som jag är just nu.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol: Nej
Rökt?: Nej
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Nej
Ätit sushi?: nej
Stått på scen? Nix
Skejtat: varje dag
Bakat?: Nej
Stulit: haha nej
Rakat dig?: Ja
Kysst någon?: Ja <3
Kramat någon?: Ja
Haft sex?: nej


STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Nej
Varit full?: lite smått påverkad
Blivit kallad hora? Ja, tyvär har dom flesta blivit det
Blivit nerslagen? Nej
Busringt någon?: aboslut!
Gjort något som du ångrade? alldeles för ofta
Fått IG i nått ämne eller på något prov? nej
Kastat en sten på nån ruta?: inte vad jag kommer ihåg

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Valentino och Alessandra Chanel
Hur vill du dö? Somna in är jag sover, fast inte än på ett tag!
Vad vill du bli när du blir gammal? milf... nejmen lycklig och jobba som psykolog eller jurist skulle sitta fint.

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? familj + 3
Antal CD-skivor du äger? vet inte
Antal piercings?: 3 i örat
Antal tatueringar?: ingen alls
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ett antal

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Åka till Malta med ida!
Vad ska du göra i vinter?: så långt vill jag inte tänka än
När tar du studenten?: 2014
Vad gör du efter gymnasiet?: Plugga vidare och leva livet 
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja, det tror jag
Vad händer till helgen? Bio med Annie och sova hos min favorit
Vad vill du helst göra just nu? ta studenten


STEG 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? ögon, hår, kläder
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Hmm.. Mathilda Svensson eller Ida Johansson
Vem är den perversaste person du känner? Alla
Hur många gånger har du varit utomlands? 16, om man räknar alla gånger med alla släkt resor till tyskland.
Vilket land är bäst? Italien och Monaco


Kommentarer
Postat av: emmas

sv: ja, underbar precis som du! :D love you 2! :* <33333333333333

2011-04-03 @ 19:52:21
URL: http://emmasollert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0