vad vore jag utan dig?

Då har jag precis skrivit klart min svenska rapport om Miley Cyrus. Skratta om ni vill, själv tycker jag det är ganska ballt. Eller, jag försöker inse det iallafall!

Idag i skolan jobbade jag på som bara den, och nu är ett case nästan helt klart. älska känslan, bara 3 stycker kvar tillsammans med tyska prov, matte prov, krönika inlämning, Engelska nationella och so glosor. men vafan, det är inte bara jag som har så. man får göra det bästa av allt och försöka göra det bästa man kan helt enkelt.

Vi fick reda på betyget på NO nationella idag också, jag är supernöjd samtidigt som jag är irriterad. 4 ynka poäng, 2 vg och 2 mvg poäng till och jag hade satt det där jävla mvg:et. fuck my life. skoja, min lärare vet ju själv att det gick bra, så jag hoppas på ett snyggt betyg med tre bokstäver som betyg på skolavslutningen!

Nu ska jag hjälpa mamma, vi hörs! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0