vårkänslor




ja, det har jag fått även fast dagen började sämst. Försov mig gjorde jag imorse, med flit om jag ska vara ärlig. Allt för att få en halvtimmes längre sömn. inte alls likt mig, men om 37 skoldagar slutar jag grundskolan och då ska man väl ha hunnit testa på det mesta.

Under dagen kom solen fram och jag beslöt mig för att åka hem till Sebastian. Efter lite plugg så satte vi oss i hans trädgård för att sola. Helt underbart skönt. När det gått en liten stund kom en sprudlandes glad Hannah hem och vi hoppade hopprep och studsmatta tillsammans medans Sebastian spelade olika bollsporter för sig själv som den tönt han är. Nu är vi hemma hos mig och här kommer han även spendera sin natt, eller egentligen följde han med mig hem för att kunna se djurgårdsmatchen.. dålig stil grabben! men det kommer bli otroligt bra ändå. Nu ska jag spendera all min tid tillsammans med killen jag älskar. puss, vi hörs imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0