why can't you see it babe? you got me going crazy

vilken urusel uppdatering det har vart för mig dom senaste dagarna. Men så kan det bli ibland när man har NP, skoldisco att fixa, elevråds grejs, fika försäljning till klassen. Igår var det inget sånt för min del, men då ville jag bara ta det lugnt och umgås med dom jag gillar. Så efter skolan hämtade Sebb mig och så åkte vi hem till mig, där vi fixade och donade tills ungefär 22 snåret då vi gick upp på berget vid mig och grillade, rökte vattenpipa och snackade med Sara, Yenna, Maja och någon kille. Super mysigt, speciellt när vattnet är precis nedanför och man ser någon båt då och då. Snacka om att jag fick sommarkänslor!!

Idag är min enda och viktigaste och bästa plan, BÄSTAVÄN ♥ ni anar inte hur mycket jag saknar henne, och våra stunder. Fastän vi inte är lika ofta som förut och inte pratar lika mycket som förut ska ni vet en sak. Ida är min finaste vän, och det är så det kommer vara. För henne släpper jag aldrig taget om. Enligt mig kan man inte få en bättre vän en henne. Min stjärna, du är otroligt bra♥


Kommentarer
Postat av: ida

jag älskar dig så mycket min fina felicia! <3

2011-04-16 @ 12:20:23
URL: http://inj.blogg.se/
Postat av: Stefananneli

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-09-30 @ 10:02:39
URL: http://stefananneli.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0