Godkväll!

Efter en dag i stockholm med mamma och hennes kompisar är jag riktigt trött och ska snart sova. Prideparaden var riktigt lång, lite överdriven men riktigt rolig att kolla på! inbjuden blev jag också av någon kille som gick i ledet, och när jag sa nej efter mycket tjat fick jag till svar "jag kommer iallafall ha det roligare än vad du kommer när du står där" haha så skön kille!
Egentligen skulle jag sovit hos Sebatsian, men eftersom jag är sjuk ville inte han bli smittad så därför får jag sova hemma. Lite konstigt eftersom han sov hos mig igår, men idag va det tydligen värre för jag hade feber också och han ska jobba och gud vet vad. Själv är jag iallafall, och jag ska nog slå på någon bra film och somna till den. Imorgon kommer farfar hem till oss och så ska jag firas, jag har ju nämligen blivit 16 år under resan! Yesbox, vi hörs imorgon! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0