Godmorgon

När klockan ringde klockan sju imorse, kan jag säga er att det va riktigt jobbigt att öppna ögonen. Usch så trött jag är! Men har man en skolplikt så har man, och idag är det ju faktiskt fredag, vilket betyder att imorgon är det helg :)
Snart ska jag pappa skjutsa mig och min syster till tåget, känns lite skrattretande eftersom jag egentligen börjar halv ett.. Men jag måste visa mina tyska betyg eftersom jag inte fanns med på språklistan, och det ska tydligen ske klockan nio?! Tur att Frida också måste göra det, eftersom vi kan äta en lunch och kanske shoppa lite fram tills skolan börjar sen! Nu ska jag borsta mina tänder och fixa det sista, later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0