home is wherever i'm with you

nu är jag hemma igen efter en helt fantastisk resa. Man har lärt känna så många nya härliga människor, fått uppleva saker man aldrig kunnat ana, skrattat som aldrig förr och fått insikt i hur bra man faktiskt har det hemma. Dock lyckades jag få både ögoninfektion och halsfluss under resan, så himla typsikt men men, ingenting man kan göra åt.. vet inte riktigt vad jag ska skriva om resan, tror nog bilder förklarar den bättre än ord. Därför kommer det komma upp bilder lite då och då från resan. Jag vill bara säga att jag tycker man absolut ska åka iväg på något sånt här om man har möjligheten, det är en once in a life time upplevelse helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: saga

var du i malta på språkresa?

2011-08-13 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0