i don't exactly hate you, but if you were on fire and i had water, i'd drink it.

Jag har märkt en sak, folk i vårat samhälle verkar inte ha något eget liv. Inte något intressant iaf. Att sitta och tjuvlyssna på folk på tåget och sedan gå till mitt ex och förvränga saker jag sagt om honom. Då kan jag säga att man inte riktigt är normal. Och så som han behandlat mig får jag faktiskt ha mina egna åsikter om honom, både dom bra och dåliga. Jag får säga vad jag vill om hans beteende och jag får för fan berätta det för mina vänner. Om man måste skvallra om andra på en sån nivå, eller om man måste lägga sig i andras liv, då har det gått för långt. och man kanske borde börja lägga sig i sitt egna liv. Om man nu ska skvallra, då kan man skvallra och säga sanna saker. Jag skäms över dig, hur du beter dig och hur du behandlar andra. Räkna inte med att jag ska hjälpa dig med mer saker. vårat kapitel är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0