if he doesnt treat u like a princess, then he doesnt deserve to be your prince.

Går kvällen blev riktigt lyckad. Kom hem till Kia, sen gick vi en kvällspromenad och på vägen möter vi upp Lisa, Jonas, Christoffer och Oscar. Vi snackade och både tårar, skratt och irritation uppstod. Men ändå vad det så bra! Vid elva, halv tolv kom vi hem till Kia igen. Det blev rostade mackor med toblerone på och sex and the city ♥ ♥ ♥ sen blev det sängen och jag tror jag somnade på direkten!

Imorse när vi vaknade kollade vi på sex and the city och åt frukost, sen fixade jag mig och åkte ner till stan för att möta upp mamma och hennes kompisar! haha, och då blev det SATC i verkligheten, fyfan vad dom skvallrade och snackade.. haha! hur som helst shopping blev det också. bilder kommer senare :) bra start på dagen, och jag vet att det bara kommer bli bättre ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0