lycklig

Dagen började med en mys frukost på Espresso House med världens bästa syster. Macka, yoghurt och chailatte satt som en smeck på morgonkvisten. Efter frullen promenerade vi vidare till min skola, där jag försvann in till läxböcker och Hanna fortsatte mot jobbet.

Efter skolan blev det lunch och mys med Frida. Både bowlingkväll och party har vi planerat, och visst finns det en bakplan för det hela ;) haha nejdå, men jag är så glad att hon hamnade i min klass! När jag kom hem igen gick jag och köpte en poncho med mammi och sen mötte jag upp Kia. Det blev shopping för hennes del och så middag på nancys och massvis av skratt och snack! En riktigt toppen dag helt enkelt, sånt gillas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0