20 februari 2011


Den hääär tjejen vill va med i min blogg för hon är typ mitt största fan. (a) thihihihi....BUWS
okej. Sådär kul ska vi inte ha, det var mer ett intern skämt mellan mig, Ida och Sebastian. Dock så har hon tjatat en hel del om att jag ska uppdatera lite bättre, och det ska jag försöka göra. men jag lovar inget.

Denna dag har jag typ sovit bort. nästan. Jag vaknade vid halv sex imorse utav att S fårgade om jag var vaken. Sen tog det ett tag att somna om. Vid tio ungefär klev vi upp och sen somnade jag ytterligare en gång. gött. Nu ska jag plocka undan lite på mitt rum och sen blir det slapp. ♥

Kommentarer
Postat av: elin

förlåt felicia men jag visste inte att det va januari ?

2011-02-20 @ 17:51:40
URL: http://ekks.webblogg.se/
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHa FYFAN FELICIA............ du är bäst<3<3<3

2011-02-20 @ 19:56:04
URL: http://inj.blogg.se/
Postat av: S

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAH

2011-02-21 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0