Friday i'm in love



Godmorgon!
Vilken underbar dröm jag hade inatt. Ni förstår inte hur besviken jag blev när jag vaknade och förstod att jag bara hade drömt.

Imorse vaknade jag iallafall klockan 6 för att sebastian skulle till skolan. Frukost gjorde jag som en riktig hemmafru, och sen följde jag med honom till bussen eftersom han inte hittade till bussplatsen.

Eftersom jag somnade om när jag kom hem och vaknade upp för cirkus en kvart sen vet jag att denna natt kommer spenderas med att kolla på gossip girl eller the hills. Men innnan det hoppas jag på att få träffa min allra bästa vän. Jag fick ett sånt sug på att få ha någon brevid mig att skratta och prata med, med någon som är precis som jag. Hoppas hoppas hoppas hon kan ses bara.

Nu ska jag laga mig some food. Pussss ♥


Kommentarer
Postat av: ida

åååh att det inte gick :(

2011-02-25 @ 21:25:40
URL: http://inj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0