I'm lost here in this moment

Vilket väder det har varit idag! Superhärligt om ni frågar mig.

Dagen startade med en frukost utan att jag pratade vid bordet. Jag hade nämligen tappat min röst. Sedan fortsatte den med att pappa skjutsade mig till Sebastian. Men in i värmen kom jag aldrig, utan vi tog en promenade och bestämmde oss för att åka ner till stan för att möta upp några vänner till honom. Vi åt en god lunch med dom, innan vi åkte vidare hem till S igen, dit även Christoffer kom. Jag har även varit ovanligt dryg idag också, vilket jag ångrar lite nu i efterhand. Men när man inte känner sig frisk är det svårt att vara trevlig hela tiden.

Nu ska jag krypa ner i min säng och bara ta det lugnt. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0