Seg är känslan

herregud ni anar inte hur trött jag är efter en helg med en massa roligheter. Det startade igår när jag mötte upp Ida för en frukost på nancys och godis på biblioteket. Efter det begav jag mig hemmåt för att packa och ducsha innan jag åkte vidare till min älskling. Hemma hos honom skulle vi vara barnvakter tillsammans med Jocke till 4små tjejer som alla är mellan 7 och 11 år. Härligt! Plattning av hår, målning av naglarana, bus, melodifestivalen och godis underhöll vi dom med. Senare vid nio snåret lämnade jag och Sebastian jocke och vi gick till grabbarna som var hemma hos Christoffer. Vi gjorde inte särsklit mycket snackade och åt popcorne typ. Vid elva var vi hemma igen och intog sängen med en go film och mys. Idag blev det mest chill, vi duschade och lagade mat sen blev det tv:n med säsong ett av solsidan innan jag åkte och mötte Eveliina. Nu måste jag verkligen vila, vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0