snöstorm



herregud vad det snöar ute. fast det är ju inte som snö, det är mer som is typ. Ont gjorde det iallafall när jag gick från bussen hem. Nationella gick super, och fort gick det. Efter en timme var min historia klar, som ungefär hälften av klassens då. Så jag renskrev och 40 minuter senare var jag påväg mot nancy's med mina otroligt bra tjejer. Lite shopping blev det, inte åt mig utan åt Sebastians lilla syster Hannah som fyller sju år imorgon och åt min mamma. Ja, jag köpte faktiskt ett mjukis hjärta där det stod världesn bästa mamma på. Det är hon absolut värld. ♥

Nu börjar mina mediciner sluta värka, så det är bäst att jag tar en ny dos hostmedicin och alvedon. Blääääää vad äckligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0