you make me smile, pleas stay for a while


Igår var en bra kväll med väldigt mycket skratt kan jag säga er. Vid halv tolv ungefär begav sig jag och Moa oss hemåt och vid fyra somnade jag.

Idag har vart en riktigt slö söndag. Först var jag med Simon och Sebastian. Vi gjorde inte mycket alls spelade formel 1 och åt typ. Sen begav sig jag och Sebastian hem mot hans hem och Simon hem mot sig. Väl hemma hos honom umgicks jag för det mesta med hans syster som verkligen är super söt!! Men nu måste jag fixa klart det sista tills presenten imorgon. puss!


Kommentarer
Postat av: Felicias älskling<3

Jag älskar dig hjärtat!

2011-02-13 @ 19:05:14
Postat av: Felicia

sv: jag älskar dig med!

2011-02-13 @ 19:21:37
Postat av: mathidasvesocxfds

fan vilka heta människor!!!

2011-02-14 @ 21:15:23
Postat av: NICOLE

SNYGGA!!!!

2011-02-20 @ 18:20:37
URL: http://nicolelindberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0