01 - om mig



Felicia heter jag och är 15 år gammal. Jag älskar mode, speciellt när jag köper det också. En av dem bästa känslorna som finns är när jag kommer hem med händerna fulla av shoppingpåsar och jag känner att varenda köp var bra. Ibland när jag går i butiker kan jag känna hur vissa plagg pratar med mig, kalla det vad ni vill, själv skulle jag nog säga att det inte är så normalt.

På min fritid lägger jag ner ganska mycket tid åt plugget. Jag har ingen speciell åsikt om att man är bra eller dålig om man pluggar/inte pluggar. Utan jag gör det för min egen skull och för att jag själv ska kunna nå dom målen jag vill. Mina vänner är något av de finaste jag har. Dom är verkligen guld världa och förgyller mina dagar, därför älskar jag att spendera så mycket tid som möjligt med dom!

Ett annat stort intresse är resor. Få uppleva nya städer och kulturer. Den bästa resan jag gjort var nog sommaren vi vari Italien och Monaco. Två riktigt fina länder, och staden Milano förtrollade mina ögon. Att springa runt med min syster och shoppa samtidigt som stranden inte var alltför långt bort, var gudomligt bra. Dock tror jag att den resan kommer sjunka ner på andra plats efter denna somaren då jag ska till Malta med min allra finaste vän Ida ♥

Utöver det här är jag en väldigt glad person som har humor på högnivå. Jag försöker finnas där för mina vänner så gott det går. Självklart gör jag misstag, men försöker intala mig själv att alla gör det, och tar livet med en nypa salt. Vi lever trots allt bara en gång!


Kommentarer
Postat av: Annie

förlåt att min sån här blev ganska lik dig, men soulmate du vet nog varför..... :* <3333333333

2011-01-08 @ 18:56:41
URL: http://anniesporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0