03 - Mina föräldrar




Bilderna är inte dom bästa, men alla familjebilder är på gamla datan och jag har inte hunnit flytta över dom!

Mina föräldrar är bäst. Jag så himla lycklig över att jag har dom och inga andra föräldrar. Visst kan jag dö av pinsamhet när mamma ska komma med sina klämchecka uttryck, när pappa alltid ska snacka om bilar med mina killkompisar eller liknande. Men vet ni? det är normalt att tycka sina föräldrar är pinsama.

Jag är tveksam på om jag någonsin kommer kunna ge lika mycket till dom, som dom givit mig. Jag syftar inte på materiella ting såsom kläder och teknikprylar utan på kärlek, omsorg, förtroende osv. Dom har alltid funnits där och stöttat mig och det är dom två som jag vet aldrig kommer svika mig. Jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0