2011

Vilken grym kväll det var igår! Först åkte vi som sagt hem till familjen Lundbäck där jag va i några timmar. Vi pratade och grabsen spelade cod. Det var meningen att jag skulle ätit där också, men eftersom det blev lite försenat fick jag skjuts utav Fredrisk bror hem till Elin innan maten var klar.

Väl hemma hos Elin tog jag en pizzabit för att göra Mig beredd mot den kommande kvällen. Utspilld cider, dans, grymma tjejer, nyårslöften, rakter och framförallt skratt bestod min kväll och natt utav. Helt enkelt super! Vid halv fem kom vi i säng och vid halv ett vakande jag och Ida med ett riktigt skrattanfall. Sist med att kliva upp var vi som vanligt ,men första harry potter filmen hann vi se med dom som var kvar innan vi begav oss hemåt.

Nu behöver jag verkligen ett spa, så det ska jag se till att fixa! Alla bilder från igår togs med Elins och Idas kamera, så dom kommer upp senare när jag fått dom. puss! ♥


Kommentarer
Postat av: elsaMusic

tack för en grym kväll ;)

2011-01-01 @ 20:44:05
URL: http://elsamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0