Dålig uppdatering

ja, som rubriken lyder vet jag att min uppdatering har vart sämst. Men igår var det kaos, alltså kaos med STORA bokstäver. Jag tänker inte gå in på varför, men ibland gör man saker man kanske inte borde göra och saker man borde göra. jaja, det som hände det hände, och man får gå vidare, eller?

Idag i skolan hände det inte så mycket, spelade pingis på rasten och chillade. Ganska skönt faktiskt. Efter skolan mötte jag upp Nimo, Elin, Julia och Ida. Vi gick runt på stan, åt på nancy's sprang därifrån, gick till donken och pratade. Vi träffade även två killar. Namnet på dom kommer jag inte ihåg. Efter det gick jag och Ida hem till henne där hon berättade om Egypten och jag fick ett superfint armband av henne.

Snart ska jag nog gå ut och umgås med familjen. Eller ja, mamma och pappa eftersom min syster skulle ut ikväll. Morgondagens planer får vi se hur dom ser ut. Vi hörs senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0