Vid 4 promenerade jag ner till stan för att möta upp Annie och Emma. Under min promenad pratade jag med S, en riktigt söt person, man blir så himla glad när man pratar med han.

När jag mötte upp Emma och Annie tog vi bussen till Friskis där vi körde ett träningspass. Riktigt kul var det, och jag har verkligen saknat mina tjejer. ♥

Nu snart ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla på tv eller något. Jag måste iallafall somna tidigt idag så jag orkar gå upp tidigt imorgon! Dock är det en kort dag, börjar 08.30 och slutar 10.30! suuuper!! ♥

Kommentarer
Postat av: S

Felicia det är du som är söt! :)<3

2011-01-10 @ 19:33:54
Postat av: NICOLE

Jag vet vem s är? :-D

2011-01-10 @ 21:15:34
URL: http://nicolelindberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0