God eftermiddag!

haha, fy vad fult det där lät! anyway, jag kom alldeles nyss hem från en kompis. Vad vi gjorde är hemligt. Nejdå, vi gjorde inte så värsta mycket faktiskt. Kollade på film, spelade xbox och skulle till att spela uno med hans lillasyster, men då var det tid för mig att åka hem.

Filmen igår var iallafall riktigt bra tycker jag. Dock delar min syster inte samma uppfattning, eftersom hon höll på att somna i biostolen. Undrar om det bordde på att filmen var dålig eller för att hon var trött efter kvällen innan. Hon skyllde det hela på att hon kom på lösningen mitt i filmen.

Men nu ska jag plugga och sen får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0