Grattis på födelsedagen världens finaste vän

Idag är det din dag. Jag hoppas verkligen att den blir kanon! Men det lär den nog bli, bara du inte blir biten av hajarna där nere i egyptien.

Det här är första året vi inte har någon möjlighet att träffas på, och det första året vi firar varandras dagar på ett mer betydelsefullt sätt en ett sms.

Jag är inte van att inte ha dig vid min sida. 3 dagar har gått och jag inser verkligen vad saknad är nu. Jag har påbörjat att skriva sms som jag sedan raderat när jag kommit på att jag inte kan smsa med dig, jag har tryckt på ringa knappen men lagt på fort som attan och jag går in på din blogg i ren reflex med hopp om att du skrivit något inlägg där nere.

När jag saknar dig för mycket lyssnar jag på våran låt. Jag vet att du gör precis likadant för det var din ide. Jag vill bara önska dig en riktigt grym 16 års dag och när du kommer hem, då jävlar ska det firas! Jag ringer dig ikväll klockan halv sju, precis som du sa! Jag älskar dig bästavän. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0