Harry Potter

Jag har vart vaken i 2 timmar och det är redan mörkt ute. Kanske är det dags att börja vända tillbaka på dygnet nu när det bara är 9 dagar kvar tills skolan börjar igen. Nog om det.

 Jag hade planerat att se ett par Harry Potter filmer idag, men eftersom dom är uthyrda på alla ställen så blev det inte så. Dock kunde ett ställe fixa alla filmer tills imorgon. Det vill säga HP 2,3,4,5 och 6.

När jag såg på första HP filmen igår, blev jag helt förälskad. Det var första gången jag någonsin såg en Harry Potter film, och den var helt grymt bra. Jag längtar såååå tills imorgon kan jag säga er!!


Kommentarer
Postat av: Kia

snacka om att du missat något.. ;) <3

2011-01-02 @ 23:09:07
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0