HATA SL

SL kan brinna i helvetet. Fyfan säger jag bara. Det tog mig 90 minuter att ta mig till Felicia, vilket vanligtvis skulle ta 30 eftersom jag måste byta buss. Fattar ni 60 minuter för mycket!

När jag väl kom hem till henne, stack vi till Rebecka på direkten nästan. Hos R spelade vi in en film, haha. Jag tror F ska lägga ut den ikväll så då kommer ni nog få se den. Sedan gjorde vi lite olika, ni vet det vanliga man gör med sina kompisar.

Nu ska jag gå och hämta mig ett stort glas iskallt vatten för jag är jättetörstig efter att ha tryckt i mig nötter doppade i choklad..later ♥


R e a d y ,   s e t,   a c t ! ! ! !    x D   ( v i   h a r   l i t e   s p e c i e l l   h u m o r ,   j a )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0