Natti Natti

Nu har gästerna åkt, sminket tvättats bort och sovkläderna åkt på. Riktigt trevlig kväll faktiskt! När dom kom snackade alla lite, sen gick jag och D in på mitt rum och kollade på tv och snackade typ. Sen blev det mat och så satt alla och snackade jättelänge, haha bra humor var det verkligen under middagen! sen efter det gick jag och D in på mitt rum igen och snackade, kollade tv, nördade formel 1 och lite sånt. Nice nice. lite konstigt när man tänker på att jag och D typ bästavänner när vi va små, h3h3h3. Rolig kille iallafall! men nu väntar sängen, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: juliaericson

Hej sötnos! Nu är vinnarna och svaret uppe ifrån onsdagens gissa film tävling! Kika in och se om du gissade rätt eller bara ville veta svaret! Hoppas du haft en bra dag, kram!

2011-01-08 @ 01:14:01
URL: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0