the beauty and the beast


Så var man igång igen med skolan. Denna dag var otroligt härlig och mina tjejer är för bäst, jag säger bara sex and the city ♥♥♥♥♥

Efter skolan följde Annie med mig hem, vi åt gröt och kollade på film. Det blev skönheten och odjuret. Så himla fin film alltså. Vad  lärde vi oss utav den? Jo, att allting inte sitter på utsidan. Lär känna personen innan du dömmer någon. Själv har jag ganska svårt med det, det är ju inte så att jag börjar gå fram och prata med en person som inte ser så bra ut direkt. Men det ska jag faktiskt försöka bli bättre på, alltså att inte dömma personer innan jag lärt känna dom.

Om cirkus 90 minuter ska jag gå och möta Mathilda för att sedan ta bussen till yogan. Det ska bli så kul, men samtidigt väldigt pirrigt..hihi! Men det kommer nog gå bra, hoppas jag iallafall. Jag är inte så vig och det är där mitt problem kommer, då hela yoga går ut på att man är typ vig..HAHA! Awesome helt enkelt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0