Trött


Som sagt var jag med Sebastian och Christoffer igår och kom hem vid tolv snåret och idag är jag helt död. Precis när jag hade kommit hem till S igår ringde mamma och berättade att hon hört två tjejer säga typ "felicia skulle ju vara med Sebastian ikväll ju". Mamma tänkte att det måste varit oss dom menade och det är lite läskigt hur snacket går med tanke på att jag inte sagt det till särsklit många innan jag bloggade. Anyway, det är ju ingenting att bli upprörd över men ändå, haha.

Idag åkte jag och mötte S och C vid tolv. Sen begav vi oss hemåt mot S där det mest blev tv kollande och snack. Vid fyra åkte jag vidare och mötte Alexandra. Som jag har saknat den tjejen! helt otroligt att vi inte hade träffats på fem månader.

Nu ska jag gå ut till familjen och umgås. Vi hörs, pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0