Våran låt spelas ur högtalarna och jag saknar dig så mycket. Jag behöver ditt skratt, dina råd, dina det kommer ordna sig - allt kommer bli bra kramar, dina idéer, våra äventyr. Men mest behöver jag dig, någon att prata med och någon som hjälper mig med mina beslut. Jag vill ringa dig, prata på som bara den. Prata på det sättet som folk känner igen oss på. Jag vill få våra skrattafall. Jag saknar våra sms som endast består utav 4 rader med hahaha. Jag vill ha dig här brevid mig just nu. Du är så bra att ord inte kan beskriva. Nu när du varit bort i en vecka förstår jag hur stor vänskapen vi delar är. Jag har märkt att jag inte tagit vara på den, jag har tagit den förgiven. Jag ska bli bättre på det. För en person som du finns det inte många av har jag märkt. En person som man kan berätta allt för, Som inte dömmer, som man inte skämms inför, som man är sig själv med och som man kan göra misstag med. Jag längtar tills imorgon när du kommit hem igen och ringer mig. Jag behöver dig så mycket just nu. Jag behöver din hjälp och din klokhet. Du är bättre än bäst. Den finaste vännen utav alla är du Ida. Jag älskar dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0