You lied again

Tja! Felicia med dåligt humör här. Jag vet inte vad det är med mig, kanske förvirring. Skällde nyss ut mamma för ingenting och ja, jag får väl snart gå och be om förlåtelse. Det är för mycket drama och jag vill bara inte prata med någon just nu. Om jag inte svarar på sms, så hoppas jag ni förstår. Falska personer hit och falska personer dit. Dom börjar jag tröttna på. Dom som ska spela så bra vänner men egentligen är sämst. Bra inlägg med ingen sammanhängning. Nu ska jag ta mig ett spa, strunta i skolan för en gångs skull och kolla på en film. Det behöver jag. Lite tid för mina egna tankar blir perfekt. Vi hörs senare, när jag fhoppningsvis är på ett bättre humör. puss

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Finns Felicia!<3

2011-01-25 @ 07:17:30
Postat av: juliaericson

vad händer hjärtat? :(

2011-01-25 @ 23:38:26
URL: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0