i'm gonna love you like i never been hurt before


godmorgon!
eller, ja, klockan kanske är för mycket för det. Jag märker att bloggen hamnar på sidan ganska mycket nu när det är sommar. Men anledningen till det är för att jag vill njuta och inte ha massa måsten nu på lovet. Igår va sista natten med min älskling, och nu är det väl bara några timmar kvar jag kan vara med honom. Vi firade även mig igår, jag fyller ju år på måndag men då är jag ju i Malta. Så det blev lite presenter och minigolf med familjen, men när jag kommer tillbaka ska vi fira mig mer med släkten och sånt.

Nu ska jag packa det sista, kolla film med sebastian och ha det bra. Ikväll blir det sängen tidigt, för klockan 03.00 inatt så åker jag mot arlanda. fyfan va jag är taggad! och självklart jag ska jag vara med familjen och mysa. Tre veckor tills jag träffar alla igen nästa gång ju.. men men nu ska jag koncentrera mig på filmen! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0