minigolf

Tyvär så vann jag inte minigolfen, och därför har jag noll segrar genom alla matcher jag någonsin spelat. Riktigt förbannad blev jag, så himla surt!! jag ledde as stort i mitten av spelet, sen börjar jag lalla runt och så förlorade jag! hur som helst så ska jag ha en revans innan jag åker till Malta. alltså inom två veckor. ja, ni läste rätt, om två veckor är jag på väg till Malta med Ida, för att spendera tre härliga veckor tillsammans med sol, bad och roligeheter! nu är det nära!!  :D ikväll ska jag va med Lisa, Jonas och Sebastian, vad vi gör vet jag inte, men det kommer ni nog få reda på efteråt, hehe. nu ska jag lämna datan för att göra något man ska göra när det är sol ute, puss så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0