svensk sommar? mysig sommar?

Under dom senaste dagarna har bloggen hamnat lite på sidan av mitt liv. Igår var jag iallafall på stan en snabbis med mamma och min syster. Med mig hem fick jag ett par skor och en kofta. Sen när jag köpte jordgubbar fick jag en såklart på min nya sko. Så det blev en röd fläck på tån. Tur att jag har världens bästa mamma som fixade bort den sen. Mot kvällen begav sig jag och sebastian oss mot Mälarbadet där det va fest. Helt okej var det, kul att träffa massa folk man inte sett på år och dar.
Idag skulle jag varit med Kia, men eftersom jag mår sämst ska jag bara ta det lugnt och vara med mig själv. Kolla på film och läsa Elsas värld låter som en bra idé eftersom vädret är sämst. Men ändå så där härligt mysigt. Ja, ni förstår vad jag menar. Vi hörs lite senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0